IPSO

Case

Stichting IPSO is de brancheorganisatie voor inloophuizen en psycho-oncologische centra in Nederland. Binnen IPSO werken inloophuizen en psycho-oncologische centra samen aan kwalitatief hoogwaardige, laagdrempelige psychosociale zorg voor mensen met kanker en hun naasten. IPSO is er om inloophuizen en psycho-oncologische centra te versterken, zodat deze – ieder op hun eigen wijze – alle mensen met kanker en hun naasten op maat gesneden zorg en ondersteuning kunnen bieden. Stichting IPSO doet dit onder andere door een eenduidig kwaliteits- en registratiesysteem.

Lees meer

Allcura

Case

“We werken nu efficiënter dan voorheen. We zijn destijds met Novire in zee gegaan omdat we wilden digitaliseren en omdat de denkwijze ons aanspreekt. De klant is altijd het startpunt, dan komt de medewerker, ten slotte de organisatie. Zo maken we de stap van aanbod- en organisatiegericht naar klantgericht. Het systeem werkt perfect, maar de denkomslag was voor iedereen even wennen. Het is echt anders, maar het is het absoluut waard.” Bianca van der Meer, bestuurder

Lees meer

Distinto

Case

“In de Methodische Klanttool van Novire zijn het klantdossier en het kwaliteitshandboek geïntegreerd. In plaats van overal losse mapjes, hebben we nu hebben we één goedwerkend systeem. Op een logische manier voldoen we nu aan alles eisen, terwijl we ons concentreren op het klantproces. Bovendien blijft het systeem altijd voldoen aan alle veiligheidseisen en normen, want dat houdt Novire voor ons in de gaten. Erg prettig, want nu kunnen wij ons richten op de zorg voor de cliënt.” Ingrid Hartog, bestuurder

Lees meer