12-01-2015

“In de Methodische Klanttool van Novire zijn het klantdossier en het kwaliteitshandboek geïntegreerd. In plaats van overal losse mapjes, hebben we nu hebben we één goedwerkend systeem. Op een logische manier voldoen we nu aan alles eisen, terwijl we ons concentreren op het klantproces. Bovendien blijft het systeem altijd voldoen aan alle veiligheidseisen en normen, want dat houdt Novire voor ons in de gaten. Erg prettig, want nu kunnen wij ons richten op de zorg voor de cliënt.” Ingrid Hartog, bestuurder <!--more--> “De klanttool werkt motiverend. Voor de cliënten en voor mij.”

“De klanttool maakt de ontwikkeling van cliënten visueel concreet. Ik kan de jongens laten zien waarin ze gegroeid zijn, omdat het programma een mooie curve laat zien. Van waar ze begonnen zijn, wat ze wel konden en wat hun minder goede kanten waren, en hun groei per periode. Dat werkt motiverend. Voor hen en voor mij.” Cees Alberts, begeleider