Novire heeft het complete zorgproces opnieuw ingericht. Grondig en gedetailleerd. Van systeemgericht naar klantgericht. Deze nieuwe inrichting is de basis van onze strategische totaaloplossing. Met de oplossing wordt ‘klantgerichtheid’ een krachtige manier van denken en werken. U krijgt zicht op de klant, greep op de organisatie en ruimte om te ondernemen.

Hoe ziet de totaaloplossing eruit?

De oplossing wordt praktisch in een softwareprogramma; de Qsuite (lees: kjoe-swiet). De Qsuite is zo compleet als de naam 'totaaloplossing' klinkt.

Maximale ondersteuning

De Qsuite biedt maximale ondersteuning aan iedere rol binnen het zorgproces. Het geheel bestaat uit verschillende modules; van meten, indiceren en declareren tot personeelsmanagement en maatschappelijke verantwoording.

Diagnose en kompas

Een scan door alle organisatielagen heen maakt zichtbaar waar u als instelling staat. Een ingebouwd kompas geeft u continu richting of u nog op de goede weg bent: nemen risico’s af of juist toe? Wat gebeurt er wanneer u bijstuurt? Waar ligt uw verbeterpotentieel? Zo heeft u maximaal greep op de organisatie.

Integratie van wetten en eisen

Wetten en eisen zijn in de oplossing geïntegreerd. Dat geldt ook voor (in sommige gemeenten verplichte) instrumenten rondom het meten van de zelfredzaamheid, risico’s en kwaliteit van zorg. Doordat normen op een logische manier in het werkproces zijn geplaatst, wordt de administratieve last lichter.

Automatische updates

De software wordt voortdurend automatisch ge-update. Ontwikkelingen in de zorgsector houden wij voor u in de gaten. Zo blijft onze totaaloplossing ook compleet.