21-06-2019

Hoe vaak blijft er niet een belangrijke mail over een cliënt hangen in de mailbox van een van uw medewerkers? En hoeveel papieren notities, facturen en andere documenten bevinden zich nog buiten uw cliëntendossiers? En hoeveel tijd kost het uw organisatie wel niet om alle relevante informatie bij elkaar te brengen en met interne en externe belanghebbenden te delen? Herkenbaar?

Uw organisatie staat als het om uw cliënten gaat voor grote uitdagingen. Zorgen over de inhoud van uw dossiers hebt u daar natuurlijk niet bij nodig. Wat dan wel? Een goed werkend integraal elektronisch cliëntendossier waarin uw medewerkers alle dossiers én losse notities handig en snel kunnen verwerken. Een plek waarin ook ruimte is voor paramedici en mantelzorgers. Een systeem waarin planning en monitoring geborgd zijn. De Qsuite van Novire voorziet hierin. Dit integrale softwaresysteem is zo ontwikkeld dat het naadloos kan aansluiten bij de structuur en systemen van uw organisatie.

Mogelijkheden Qsuite

De Qsuite is heel volledig. We hebben bij de totstandkoming hiervan nauw samengewerkt met organisaties en professionals in Zorg en Welzijn. Hun vele, soms best uiteenlopende, behoeften en wensen zijn geïntegreerd in de Qsuite. Wat treft u hier zoal in aan?
- Centraal systeem om al uw cliëntgegevens multidisciplinair te beheren
- Planningsmodule
- Kwaliteitsmanagementsysteem, waarin u uw jaarplan en de opvolging daarvan kunt opnemen
- Ingebouwde PDCA-cyclus, die u helpt uw organisatiedoelen te realiseren
- Efficiënte declaratiemodule
- Opvolgacties die onderling uitzetbaar zijn én notificaties
- Geïntegreerde, veilige mailfunctie die aan de AVG-eisen voldoet
- Geïntegreerde documentenopslag
- Overzichtelijk mantelzorg- en ouderportaal
- Handige aanmeldingsfunctie voor nieuwe cliënten, die we desgewenst kunnen koppelen aan uw website
Heeft u naast deze mogelijkheden nog andere behoeften, dan kijken we natuurlijk graag samen met u naar een passende oplossing.

De voordelen op een rijtje

De Qsuite biedt uw organisatie de volgende voordelen: - Verbetering van de communicatie met én over uw cliënten
- Meer zicht – en daarmee grip – op uw organisatie
- Uitstekende verantwoording naar stakeholders
- Toename expertise en motivatie van uw medewerkers
- Een veilige en efficiënte elektronische omgeving
- Vergroting van uw rendement
- Meer tijd om bezig te zijn met uw missie
- En natuurlijk: veel minder papier 😊

Kwaliteitscertificaat

Ook op het gebied van kwaliteitsmanagement kunnen we u van dienst zijn. We begeleiden diverse klanten in het proces richting kwaliteitscertificaten zoals ISO, HKZ, PREZO of het Improvement Model. We bespreken de mogelijkheden graag met u.

Is uw organisatie toe aan een volgende stap?
Neem dan contact met ons op. Wij gaan graag met u in gesprek!