De Qsuite bevat een activiteitenplanning. Dat is een agenda waarin je centraal activiteiten kunt arrangeren en deelnemers kunt inschrijven. De activiteiten in de Qsuite plan je centraal, in een centrale agenda. Dat is mooi, want dan heb je het overzicht over alle activiteiten die gepland staan voor de komende periode. Eén probleempje komt daarbij wel om de hoek kijken: wanneer er heel veel activiteiten zijn, dan kan je het overzicht kwijt raken. Dat is uiteraard niet de bedoeling!

Planning filters

Om één totaaloverzicht te hebben én toch het overzicht te behouden, zijn er vanaf vandaag filters beschikbaar. Door de filters in te vullen, kan je alleen die activiteiten tonen die je wilt zien. Alle andere activiteiten worden verborgen.

Je kunt zelf alle mogelijke combinaties ingeven. Wil je alle activiteiten in een periode zien van een medewerker? Dan filter je op die medewerker. Wil je ze zien van één deelnemer of klant? Ook dat kan.

Ook kun je alle activiteiten bekijken in een wijk, binnen een afdeling of binnen een team, of alle activiteiten met een bepaald kenmerk.

Bij de naam van de deelnemer of het nummer hoef je alleen maar een deel in te vullen. De Qsuite zoekt voor jou de deelnemers op die aan jouw invoer voldoen.

Op deze manier heb je snel zicht op wat er allemaal in de centrale agenda gepland staat! We zijn er trots op deze functie vanaf vandaag aan te kunnen bieden aan iedereen in ons netwerk.

Meer informatie?

Neem voor vragen gerust contact op met Novire.