Via de Qsuite kun je de projectdocumentatie nu heel goed beheren. Erg handig, omdat de inrichting en de implementatie van de Qsuite op zichzelf ook een project is. Alle documentatie verwerken we tijdens dit inrichtings- en implementatietraject dus via deze app in de Qsuite.

Rapporten

Maar het is breder in te zetten!

Door het inrichtings- en implementatietraject van de Qsuite leer je de mogelijkheden van deze projectdocumentatietool al helemaal kennen. Maar het is breder in te zetten uiteraard. Want binnen organisaties zijn er vaak projecten waarbij via de Qsuite de documentatie gedeeld kan worden en communicatie erover ook gestructureerd wordt opgeslagen.

De voordelen zijn dat we de bestanden niet meer per mail hoeven te verzenden, goed het overzicht kunnen houden, geen bestanden kwijtraken, in één oogopslag kunnen zien waar we in het project zijn en altijd een archief hebben met de documentatie als naslagwerk. Andere oplossingen zijn hierdoor overbodig geworden, waardoor er kosten bespaard kunnen worden.

Voor Novire is het noodzakelijk de tool in te zetten

Novire zet deze tool per ommegaande zelf volledig in. Met de toenemende vraag naar de Qsuite is het geen overbodige luxe. Een strak en gestandaardiseerd proces is nodig om de toename in het aantal inrichtings- en implementatietrajecten aan te kunnen en hoogwaardige kwaliteit te kunnen blijven leveren. Met veel plezier passen we vanuit Novire deze tool dus zelf toe bij al onze klanten. Zo werken we meteen al met elkaar aan effectief en efficiënt werken. We verbeteren met elkaar deze vaardigheid en dat komt altijd van pas!

Meer weten?

In deze slides zie je meer over dit onderdeel in de Qsuite.

Instructie Qsuite | Hoe gebruik ik de projectdocumentatie? from Evelien Verkade

Neem voor vragen gerust contact op met Novire.