Weer kunnen we een mooie mijlpaal melden: de Qsuite is nu ook beschikbaar in een mobiele variant. In de mobiele versie van de Qsuite worden de belangrijkste functies zo beschikbaar gesteld dat niet alleen medewerkers makkelijk kunnen rapporteren en registreren, bijvoorbeeld, maar dat ook klanten zelf hun eigen dossier kunnen beheren en inzien.

Klaar voor de toekomst!

Het internetgebruik in de wereld neemt iedere dag toe. IT is overal. Internet is steeds meer, vaker en sneller beschikbaar. Ook het mobiele gebruik van dit internet neemt explosief toe. Overal bereikbaar en informatie beschikbaar. Het internet kan benaderd worden middels verschillende devices, zoals de smartphone en de tablet. Uiteraard naast de laptop en de vaste personal computer. De technologie ontwikkelt zich in een steeds hoger tempo. De technologie van vandaag biedt heel veel mogelijkheden en is niet meer weg te denken. Voor de jongeren van tegenwoordig – de zorgprofessionals en de klanten van morgen - is deze technologie de normaalste zaak van de wereld. Er is geen stoppen meer aan.

Mijn eigen dossier

Ook voor klanten geldt dat de vraag naar ‘inzage in mijn eigen dossier’ steeds meer zal toenemen. Nu is het nog geen gemeengoed, maar dat gaat het wel worden. Ook moeten we nu al anticiperen op het ontsluiten van gegevens naar verschillende systemen. Data moet flexibel en dynamisch kunnen worden ingezet. Op iedere plaats. Op ieder moment.

Maar wel veilig

Uiteraard moet dit wel veilig gebeuren. De Qsuite voldoet daarom volledig aan de NEN 7510-norm voor informatiebeveiliging in de zorg. Dat geldt voor de volledige applicatie Qsuite en ook voor de mobiele app.

Even goed over nadenken – een plan van aanpak

Wanneer een organisatie de mobiele app wil gaan inzetten is het goed daar even met elkaar bij stil te staan: wie zou wat moeten kunnen doen? En wat zou wie moeten zien? Omdat de mobiele app net zo flexibel is als de volledige applicatie, kunnen we ook hier weer fantastisch maatwerk leveren. Om op een gestructureerde manier tot de inrichting van de mobiele app te komen hebben we een plan van aanpak ontwikkeld. Langs dit plan richten we de mobiele app voor u in en helpen we u bij de uitrol.

Lees hier meer over onze mobiele app >>>

Meer informatie? Neem gerust contact op!